سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک قدم تا ظهور
جمعه 90 دی 30 :: 3:25 عصر ::  نویسنده : منتظر روشنی(س .ن)

مسجد صبور مسجد کوچکی در منطقه ی قدیمی بحرین است که شیخ محسن صبور آن را بنا کرده است . معجزه ی این مسجد ، این است که هیچ نوع سقفی را قبول نمی کند، بسیاری از مردم سعی کرده اند که سقف از سیمان یا شاخه های خرما یا انواع دیگر پوشش ها بر آن بسازند ،ولی باز روز بعد دیدند که خراب شده است .

مسجدی در بحرین سقفش را باز نگه داشته تا زمانی که حضرت مهدی (عج) ظهور کنند . از علامت های ظهور قضیه ی مسجر صبور در روستای زنج است. شیج الجبلی شخصی را دیده است که آثار هیبت و شکوه و جلال در او آشکار بوده و در خرابه نماز می خواند. به او می گوید : بفرمایید مسجد و آنجا نماز بخوانید.

فرمود : نه این در اصل مسجد است .

به او گفت : تو کیستی؟

فرمود : من صاحب الامر هستم.

پس دامن او را می گیرد و دستش را می بوسد.امام به او می فرماید: این کار را انجام بده و خود نقشه ی مسجد و حدودش را می کشد.

شیخ الجبلی می گوید : مولای من. اگر برای بنای مسجد پولی از مردم روستا طلب کنم، آنها مرا متهم به جمع آوری صدقه برای خود می کنند.علامتی که با آن این تهمت را دفع کنم چیست؟

فرمود: این مسجد هیچ سقفی را قبول نمی کند ، تا زمانی که من غایبم.

پس مسجد را بنا کردند و سعی کردند سقفی بر آن نهند، ولی هر بار سقف فرو می ریخت.

تا آنکه دولت شیعیان را به دروغ متهم کرد.و پلیس بر مسجد گماشت و آن را سقفی بسیار محکم نهادند تا شاید بتوانند این کرامت را دفع کنندو به گمان خود ؛ دروغ شیعیان را ثابت کنند . نگهبان بر آن گماشتند تا هیچ کس سقف را ویران نکند، ولی شب خواب بر آنها غلبه می کند و صبحگاه می بینند که سقف مسجد از جا کنده شده و به طرف دیگر واژگون شده است ؛ مانند قوطی ای که در آن را برگردانده باشند.و این مسجد بدون سقف مانده تا به امروز و تا زمان ظهور حجت (عج).

مسجد صبور

مسجد صبور

پ.ن1:به گلها بگویید به اشک ژاله، رخ بشویند و بلبلان را به نوحه خوانی بخوانید که پیامبر باران، امشب دیگر نمی خندد.
سیاه پوش بیست و هشتمین روز صفر، شانه به شانه آسمان فشرده در ابر مدینه مى گریم.


پ.ن2: سلام بالاخره امتحانام تموم شد. یه تشکر ویژه از کسایی که تو این مدت هم نظراتشون رو دریغ نکردن...

پ.ن3: این ایام تسلیت.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

راه رسیدن به حضرت، یاد دائم آن بزرگوار است، یاد دائم و عدم غفلت لحظه‎اى از آن حضرت، آدمى را به محضر آن حضرت مى‎رساند. یاد دائم حضرت، کار مشکلى نیست حتى از تنفس فیزیکى بدن نیز آسان‎تر است. ... ولى همت مى‎خواهد... *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* تو گفتی که گنهکاران با شفاعت رسول آمرزیده می شوند ما عقب ماندگان از عصر ظهور پیامبر چه کنیم اگر مصطفای جاودانه تاریخ برایمان دست استغفار بر نیاورد؟
پیوندها
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 563170