سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک قدم تا ظهور
سه شنبه 92 مرداد 15 :: 2:56 عصر ::  نویسنده : منتظر روشنی(س .ن)

به گزارش صفحه عربی شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر کوفه در نزدیکی نجف أشرف حاکی از آن است که همزمان با سالروز ضربت‌ خوردن مولای متقیان، حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام، بخشی از دیوار مسجد کوفه ترک خورد.

 گفتنی است بر اساس روایت های موجود، ترک خوردن دیوار مسجد کوفه همزمان با سالروز ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام،‌ از نشانه‌های آخرالزمان و ظهور حضرت ولیعصر أرواحنا فداه به شمار می رود.

 در همین راستا در روایتی که توسط شیخ مفید نقل شده آمده که امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند: «إذا هدم حائط مسجد الکوفة ممَّا یلی دار عبد الله بن مسعود فعند ذلک زال ملک القوم وعند زواله خروج القائم علیه السلام» ترجمه: چون دیوار مسجد کوفه در قسمت خانه عبدالله بن مسعود ویران شود، در آن هنگام حکومت قوم به فرجام می‌رسد و قائم علیه السلام ظهور می‌نماید.

 

در همین حال خبرنگار صفحه عربی شیعه آنلاین با "فراس الکویتی" مسئول بخش اطلاع رسانی مسجد کوفه تماس گرفته تا جزئیات و درستی یا نادرستی این موضوع را جویا شود. 

"فراس الکویتی" ضمن تأیید خبر ترک خوردن دیوار مسجد کوفه در شب ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام، در این باره گفت: اکنون در حال بررسی بیشتر این موضوع هستیم.

پ . نوشت : ببخشید دیر دیر بروز می شه احتمالا تا یه سال دیگه یا بیشتر همینجوری باشه !!!

دل نوشت: خدایا... رویم خط بکش...با آن مدادِ گلیِ مخصوص شهادتت...

ته نوشت : نمی دانی چه مستی است اگر این "ماه"با لبخند تو تمام شود! ای یوسف زهرا(س)

گل تقدیم شماپیش پیش عیدتون مبارک گل تقدیم شما




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

راه رسیدن به حضرت، یاد دائم آن بزرگوار است، یاد دائم و عدم غفلت لحظه‎اى از آن حضرت، آدمى را به محضر آن حضرت مى‎رساند. یاد دائم حضرت، کار مشکلى نیست حتى از تنفس فیزیکى بدن نیز آسان‎تر است. ... ولى همت مى‎خواهد... *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* تو گفتی که گنهکاران با شفاعت رسول آمرزیده می شوند ما عقب ماندگان از عصر ظهور پیامبر چه کنیم اگر مصطفای جاودانه تاریخ برایمان دست استغفار بر نیاورد؟
پیوندها
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 560973