سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک قدم تا ظهور
شنبه 93 تیر 14 :: 11:27 عصر ::  نویسنده : منتظر روشنی(س .ن)

محرم که می شود خیلی ها می گوییم کاش کربلا بودیم تا ندای هل من ناصر ینصرنی را لبیک می گفتیم آنجا امام حسین (ع) امام زمان بود و اینجا حضرت مهدی (عج) امام زمان است . حالا باید انسانیتمان را ثابت کنیم ، حالا باید ندای هل من ناصر را لبیک گوییم . اینجا قرار است قیام سبز باشد آنجا قیام سرخ بود . منی که ادعای یاوری امام حسین (ع) در عاشورا را دارم باید آخر زمان یاور امام زمانم باشم.

از عاشورا تا ظهور

در قرآن آمده است که مرموزترین دشمنان نسبت به اسلام یهودیان هستند در حالی که در عاشورا خبری از یهودیان نبود ، این مسلمانان بودند که در برابر امام حسین ایستادند . در روایات نیز آمده است  که در آخر الزمان نیز اینچنین خواهد بود که در آن چند هزار نفر پشت مسجد کوفه در مقابل حضرت قرار می گیرند که از قاریان قرآنند و حتی اهل گفتگو حدیثی هستند .آنجا متهجرین در مقابل آمام ایستادند آما گفته شده اینجا تکفیری ها در مقابل امام می ایستند .

از علل تهجر که نام برده شده فریبکاری است که در کربلا مشاهده شد و در آخر الزمان نیز مشاهده خواهد شد . عبید الله بن جفی در پاسخ امام حسین (ع) که پرسید از کوفه چه خبر ؟ گفت : در کربلا مردم  دلهایشان با شماست ولی تیغ هایشان علیه شماست. عامل دیگر ریا کاری است که عده ای باورشان با عملشان متفاوت است. حالا ما باید بصیر باشیم . آنجا که منتظران تیغ هایشان تیز بود کمی نگرانمان می کند . مختاریم ، انتخاب با ماست ....

پس نوشت : سلام نمی دونم چه طور شد .ولی امید وارم قابل قبول باشه .

منبع نوشت: برگرفته از سخنان حجت السلام عبدالهی کارشناس ارشد مهدویت.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

راه رسیدن به حضرت، یاد دائم آن بزرگوار است، یاد دائم و عدم غفلت لحظه‎اى از آن حضرت، آدمى را به محضر آن حضرت مى‎رساند. یاد دائم حضرت، کار مشکلى نیست حتى از تنفس فیزیکى بدن نیز آسان‎تر است. ... ولى همت مى‎خواهد... *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* تو گفتی که گنهکاران با شفاعت رسول آمرزیده می شوند ما عقب ماندگان از عصر ظهور پیامبر چه کنیم اگر مصطفای جاودانه تاریخ برایمان دست استغفار بر نیاورد؟
پیوندها
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 560951