سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک قدم تا ظهور
شنبه 91 اردیبهشت 23 :: 4:21 عصر ::  نویسنده : منتظر روشنی(س .ن)

مولای من؛
در عصری زندگی می‌کنیم که دشمن کافر، با تمام قوا، سعی داره اسلام و دین رو نابود کنه...

هدف شلیک گلوله ‌های نامرئی ‌شم، مغزهای ما مردم....

مردمی که اطلاعات کافی ندارن و فریب گفته ‌ها و دیده‌ هاشون رو می‌خورن...

آخه متأسفانه دشمنای ما، دارن هرکسی رو به زبون خودش فریب میدن.......

یکی که فقط اسم مسلمونی، تو شناسنامش ثبت شده و از باطن دین خبر نداره، با اولین شبهه ی ساده، جذب دشمن میشه و از حقیقت کناره می‌گیره...!

اون یکی که مسلمونه و ادعای مسلمونی هم داره، با نشستن سر ماهواره‌ های دشمن، شستشوی مغزی می‌ شه و ناخود آگاه به کِرم داخل سیب تبدیل می‌ شه...!

اون یکی که اسیر شهوت‌ ها و هوس ‌هاشه، با کانال‌های دیگه ی ماهواره‌، از خود بی ‌خود میشه و جذب دشمن...!

خلاصه هر کس به نوعی.......

وای چقدر تبلیغات گسترده است.....

برای هر قشری، برای هر تیپ خاصی، برنامه‌ های خاص‌تر...!

هرکسی رو به زبون خودش گول می ‌زنن...

حقا که شیطان داره شبانه‌ روزی، تخم‌های خودش رو در جاهای مختلف دنیا می‌ کاره و اکثر ما مسلمون‌ها هم بی‌خبر و غافل از همه ‌جا، سرمون به زندگی و کار و حساب ‌کتاب خودمون گرمه.....

به راستی که حق فرمودن: در آخرالزمان ممکنه صبح با ایمان از خونه خارج بشیم و شب بی‌ ایمان به خونه برگردیم و صبح با ایمان باشیم و در فاصله ی شب تا صبح، بی‌ ایمان........

منتظر نوشت: پیامبر اکرم-ص: هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .

پی نوشت: همزمان با میلاد حضرت فاطمه ی زهرا (س) و روز زن و مادر و همچنین تولد حضرت امام خمینی (ره) یک قدم تا ظهور یک ساله می شود ..... منتظر روشنی نیز با تبریک و تهنیت خدمت صاحت مقدس امام زمان(عج) و همه ی شما عزیزان به خصوص مادران عزیز شهدا و ایثارگران این روز فرخنده ، میمون و مبارک را گرامی می دارد.

غم نوشت: دوستان با عرض پوزش بنده به علت نزدیک شدن به ایمام پر فیض و غمفزای امتحانات به مدت یک ماه و اندی از بروز شدن و آپیدن معذورم .... بنده را از دعای خیرتان محروم نکنید .... تو این ایام وب رو فراموش نکنید.                          ملتمس دعای شما عزیزان - منتظر روشنی.

 

مادر




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

راه رسیدن به حضرت، یاد دائم آن بزرگوار است، یاد دائم و عدم غفلت لحظه‎اى از آن حضرت، آدمى را به محضر آن حضرت مى‎رساند. یاد دائم حضرت، کار مشکلى نیست حتى از تنفس فیزیکى بدن نیز آسان‎تر است. ... ولى همت مى‎خواهد... *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* تو گفتی که گنهکاران با شفاعت رسول آمرزیده می شوند ما عقب ماندگان از عصر ظهور پیامبر چه کنیم اگر مصطفای جاودانه تاریخ برایمان دست استغفار بر نیاورد؟
پیوندها
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 560963