سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک قدم تا ظهور
سه شنبه 91 فروردین 8 :: 2:3 صبح ::  نویسنده : منتظر روشنی(س .ن)

قمار

ای کسانی که ایمان آورده اید شراب ،قمار و بت پرستی پلید واز اعمال شیطان است از آن دوری کنید تا رستگار شوید. شیطان میخواهد به وسیله شراب وقمار میان شما عداوت بر انگیزد وشما را از ذکر خدا باز دارد.1

خیلی از ما ها تا اسم قمار رو می شنویم  فکر میکنیم که چند نفر روی یک میز نشستن و مقداری پول گذاشتن ودارن سرمایه های خودشون رو با هوس ها وخیالات باطل از دست میدن وبعد از باختن همه داراییهاشون یا دیوونه میشن ویا معتاد ویا....اما حقیقت اینه که الان گاهی توی خیابونها ویا توی بعضی فروشگاههای بزرگ  ویا توی پارکها می بینم عده ای دور کسی جمع میشن وسریع کارهایی میکنه  وحالت یک مسابقه شانسی  داره بعد هم با افراد اطرافش شروع به گذاشتن پول میکنه که هرکسی که مثالا گفت کدوم لیوان پره ، پولها رو ببره یا دستگاههای که پول توش میندازن ممکنه شخص چیزی ببره یانه!

سوال:بازیهایی رایج گردیده که فرد سکه پولی را در دستگاه قرار میدهد ممکن است چیزی برنه شود یا نشود، آیا به این بازیها قمار صدق میکند؟ وشرعا این بازیها چگونه است؟ چون در اکثر پارکها ،فروشگاهها ومکانهای عمومی رایج گردیده است.

حضرت ایت الله خامنه ای:جایز نیست.

حضرت ایت الله فاضل لنکرانی:بلی حرام است.

حضرت ایت الله  تبریزی: قمار است وبازی با آن جایز نیست.

حضرت ایت الله مکارم شیرازی:این کار نوعی قمار محسوب می شود وجایز نیست.

حضرت ایت الله صافی گلپایگانی: مفروض سوال شبه قمار واکل مال به باطل است وجایز نیست.

حضرت ایت الله بهجت:اشکال دارد.

حضرت ایت الله سیستانی:قمار است.

منتظر نوشت: آقای من غربتت را زمانی حس میکنم که خبرنگار از 10 نفر میپرسد ، دعای لحظه سال تحویل شما چیست؟ و فقط یک نفر به یاد توست و میگوید : اللهم عجل لولیک الفرج..گریه‌آور(عیدتون مبارک)




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

راه رسیدن به حضرت، یاد دائم آن بزرگوار است، یاد دائم و عدم غفلت لحظه‎اى از آن حضرت، آدمى را به محضر آن حضرت مى‎رساند. یاد دائم حضرت، کار مشکلى نیست حتى از تنفس فیزیکى بدن نیز آسان‎تر است. ... ولى همت مى‎خواهد... *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* تو گفتی که گنهکاران با شفاعت رسول آمرزیده می شوند ما عقب ماندگان از عصر ظهور پیامبر چه کنیم اگر مصطفای جاودانه تاریخ برایمان دست استغفار بر نیاورد؟
پیوندها
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 82
بازدید دیروز: 68
کل بازدیدها: 560932