سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک قدم تا ظهور

!!

یک جوان 33 ساله مصری با مدرک فوق دیپلم اقتصاد که «محمد عبدالتواب رمضان» نام دارد، در یکی از روستاهای مصری ادعا کرده که مهدی منتظر (عج) است و یک ارتش از ملائکه در تسخیر وی هستند.

 این جوان مصری گفت: من حتی با حضرت عیسی مسیح (ع) دیدار کرده و از نزدیک با وی آشنا شده ام ! من خیلی از چیزهایی که دیگران نمی‌دانند را می‌دانم! من از حقایق پشت پرده زیادی اطلاع دارم !

 «محمد عبدالتواب رمضان» همچنین گفت: من و خانواده ام از نسل علی بن أبی طالب (ع) هستیم و جد بزرگ ما امام حسن (ع) است! من در ابتدا یک کشاورز ساده بودم. اما یک روز که خوابیده بودم، ناگهان چیزهای زیادی در خواب به من الهام شد. در خواب دیدم که درب‌های آسمان به روی من باز شده است!

 این مدعی مهدویت در ادامه ادعاهای خود افزود: پس از اینکه درب‌های آسمان به رویم باز شد، ستاره‌ و خورشیدهای زیادی را در آسمان دیدم. وقتی از خواب بیدار شدم دیدم که یک فرشته به نام شیخ محمود دارد با من حرف می‌زند. او به من گفت: تو باید در این زمین با فساد مبارزه کنی ما هم به تو کمک می‌کنیم! تو مهدی منتظر هستی! تو خلیفه خداوند در زمین هستی! با ظهور تو در دنیا فساد پایان خواهد یافت و کلیساهای یهودیان و مسیحیان به مسجد تبدیل خواهند شد! هرکسی که اسلام را نپذیرفت، کشتنش با شمشیر جایز خواهد بود! بیت المقدس و عراق هم از دست اشغالگران آزاد خواهند شد.

 این جوان مصری در ادامه ادعاهای خود گفت: بیشتر حرف آن فرشته که برایم تعجب برانگیز بود، آشنا شدنم با مسیح دجال بود. فهمیدم که عموی من همان مسیح دجالی است که همیشه درباره وی سخن گفته می‌شود! فهمیدم که او از نسل فرعون است و در اصل عموی واقعی من نیست! اکنون من منتظر نزول عیسی مسیح هستم تا با هم به مبارزه به فساد بپردازیم و سرزمین های اسلامی را آزاد کنیم!

 خانواده «محمد عبدالتواب رمضان» که از پدر و مادر و پنج خواهر و سه برادر دیگرش تشکیل شده نیز ادعاهای وی را تأیید کرده و تلاش می‌کنند با داستان پردازی مهر تأییدی بر این ادعاها بزنند.

پ.ن1: یه سری فیلم هم مثل اینکه موجوده ولی نیاز به فیلتر شکن داره...

پ.ن2: 2 ساعته دنبال یه قالب خوبم که متاسفانه همین یافت شد ....

پ.ن3:انشاالله به زودی کلیپ های جالبی می زارم.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

راه رسیدن به حضرت، یاد دائم آن بزرگوار است، یاد دائم و عدم غفلت لحظه‎اى از آن حضرت، آدمى را به محضر آن حضرت مى‎رساند. یاد دائم حضرت، کار مشکلى نیست حتى از تنفس فیزیکى بدن نیز آسان‎تر است. ... ولى همت مى‎خواهد... *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* تو گفتی که گنهکاران با شفاعت رسول آمرزیده می شوند ما عقب ماندگان از عصر ظهور پیامبر چه کنیم اگر مصطفای جاودانه تاریخ برایمان دست استغفار بر نیاورد؟
پیوندها
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 560982