سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک قدم تا ظهور

وقتی yahoo به دفاع از فراماسون ها بر می خیزدبعد از افشاگری های محققین در سراسر جهان پیرامون فراماسونری جهانی، این تشکیلات شیطانی در صدد برآمد تا جنایات خود را به نحوی توجیه کند. این توجیهات ابتدائاً توسط « دن براون »، نویسنده ی حیله گر و مکار آلت دست فراماسونری به جهانیان عرضه شد. به نحوی که « دن براون » تلاش کرد تا در طی داستان های خود، ضمن لو دادن برخی اطلاعات کم اهمیت و بی فایده ی مربوط به فراماسونری، وجهه ی نهایی فراماسونری را بهبود بخشد. به نحوی که در فیلم « کد داوینچی » گرچه فراماسون ها مجبور به یکسری قتل ها و جنایات می شوند، اما در سکانس پایانی داستان و فیلم منبعث از آن، درمی یابیم که عملاً « لانگدون » نماد شناس نیز این مسئله را درمی یابد که پافشاری بیهوده ی وی در نگرشش نسبت به مسیحیت اشتباه بوده و دیدگاه کابالیست ها و ماسون ها نسبت به ادیان درست می باشد. در واقع فیلم نمایش می دهد که « لانگدون » دختر واقعی مسیح (علیه السلام) را می یابد، اما این فراماسون ها بوده اند که در تمام وقت از دختر واقعی مسیح حمایت می کردند.در داستان و فیلم « فرشتگان و شیاطین » نیز دن براون ضمن لو دادن برخی اطلاعات سطحی و از قبل لو رفته پیرامون ایلومیناتی، بیان می کند که ایلومیناتی عملاً در دسیسه های سیاسی دنیا نقش ندارد، بلکه این مذهبیون افراطی هستند که خود جنایت می کنند و اعمال خود را به ایلومیناتی نسبت می دهند تا ایلومیناتی را بدنام کنند!!!همانگونه که ملاحظه فرمودید، برخلاف ادعای اکثریت تحلیلگران پیرامون آثار « دن براون »، این نویسنده نه تنها تحرکاتی بر علیه فراماسون ها انجام نداده است، بلکه با زیرکی تمام، ورق را به نفع آنان برگردانده و به صورت تلویحی، آنان را دانا و مظلوم معرفی نموده است!!!البته در حال حاضر قصد نداریم تا به صورت جزیی و ریز به ریز به تحرکات « دن براون » بپردازیم، اما این نکته را عنوان می کنیم که اشخاصی همچون « دن براون » خود آلت دست فراماسونری بوده و از سوی آن ها مأمور به ترمیم وجهه ی فراماسونری جهانی می باشند.اما نکته ای که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تحرک جدید فراماسونری جهانی در زدودن آثار جنایات خود در انظار عموم می باشد. بدین ترتیب که در تاریخ 31 ژانویه ی 2010 میلادی، یک خبر در صفحه ی اول وبسایت یاهو، توجه مردم جهان را به خود جلب کرد:15 Things You Never Noticed on a Dollarکه ترجمه ی آن می شود: 15 چیزی که شما بر روی دلار متوجه (آن ها) نشده اید.

آدرس خبر:                      http://shine.yahoo.com/channel/life/15-t...lar-575113

yahoo

متن خبر یاهو

yahoo

در این خبر وبسایت یاهو کوشیده است تا تعدادی از علایم روی اسکناس 1 دلاری آمریکا را به مردم معرفی کند و به قول خودش، فلسفه ی این علایم را به مردم بنمایاند. در خبر مذکور، یاهو تلاش کرده است تا چند مورد از موارد نشان دهنده ی دستکاری دلار آمریکا توسط فراماسون ها را نیز رد نموده و فلسفه ای دروغین برای آن ها ببافد.در این جا ما ادعاهای «سایت یاهو» را به همراه پاسخ آن ها بیان می کنیم:1 - سایت یاهو در خبر خود ذکر کرده است که نماد هرم و چشم، نماد مربوط به فراماسونری نبوده، بلکه این نماد مربوط به مصر باستان بوده است. گرچه ادعای یاهو در مورد منشأ این نماد درست است، اما ادعای یاهو در مورد فراماسون ها کاملاً دروغ و بی پایه است. چرا که فراماسون ها از علامت هرم و چشم به عنوان یک نماد مهم استفاده می کنند و این نماد را به همراه بسیاری از نمادهای ماسونی دیگر از مصری های باستان اقتباس نموده اند. این انتقال از مصر باستان به فراماسون های امروز، به وسیله ی بنی اسراییل و تعالیم کابالا صورت گرفته است.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

راه رسیدن به حضرت، یاد دائم آن بزرگوار است، یاد دائم و عدم غفلت لحظه‎اى از آن حضرت، آدمى را به محضر آن حضرت مى‎رساند. یاد دائم حضرت، کار مشکلى نیست حتى از تنفس فیزیکى بدن نیز آسان‎تر است. ... ولى همت مى‎خواهد... *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* تو گفتی که گنهکاران با شفاعت رسول آمرزیده می شوند ما عقب ماندگان از عصر ظهور پیامبر چه کنیم اگر مصطفای جاودانه تاریخ برایمان دست استغفار بر نیاورد؟
پیوندها
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 560986