سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک قدم تا ظهور

جلسه ی آخر سوگواری فاطمیه ی دوم در حسینیه حضرت امام(ره) بودم ، حاج آقای صدیقی سخنران جلسه بودند. شب آخر بود و هر کسی که شبهای گذشته از غافله جا مونده بود خودش رو به بیت رسونده بود و ...

شب آخر بود و هر کسی که شبهای گذشته از غافله جا مونده بود خودش رو به بیت رسونده بود و ایشون به زحمت تونسته بودند که اول سخنرانی خودشون رو در بین همهمه و شعارهای مردم که از عشق آقای خود سر می دادند ، آغاز کند .

اندکی از زمان شروع سخنرانی ایشان نگذشته بود که یکدفعه باز همهمه ای در جمع شروع شد و صفوف جلویی همگی با هم از جا کنده شدند ، ایشان حاضرین رو به آرامش و تسلط بر احساسات فرا می خواندند

-من بعد فهمیدم که دلیل این سر و صداها دویدن نوجوانی به سمت آقا برای رسیدن به ایشان بوده -

چند دقیقه بعد آرامش به جلسه برگشت و ایشان با مغتنم شمردن این فضا به بیان مطالبی پرداختند، ایشان گفتند :

((آقا دو سال پیش فرمودند که درباره ایشون چیزی نگم ولی من نمیتونم و اصلاً این جلسه جای این حرفهاست ))

 و بعد به دو مطلب اشاره کردند :

1- ایشان چون از شاگردان حاج آقای بهجت بودند و با ایشان مراوداتی نیز داشتند به نقل از یکی از علما از این عارف واصل فرمودند که حاج آقای بهجت فرمودند که بهتر از مقام معظم رهبری سراغ ندارم.

2- به نقل از یکی از علما که از حاج آقای بهجت ذکر گرفته و شب قدر را درک کرده و به محضر امام زمان(عج) نیز رسیده اند فرمودند که آن عالم وقتی به محضر امام رسیدند از ایشان از رهبرمان پرسیدند ، امام زمان(عج) فرمودند :(( ایشان از ما هستند)) .

رهبر




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

راه رسیدن به حضرت، یاد دائم آن بزرگوار است، یاد دائم و عدم غفلت لحظه‎اى از آن حضرت، آدمى را به محضر آن حضرت مى‎رساند. یاد دائم حضرت، کار مشکلى نیست حتى از تنفس فیزیکى بدن نیز آسان‎تر است. ... ولى همت مى‎خواهد... *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* تو گفتی که گنهکاران با شفاعت رسول آمرزیده می شوند ما عقب ماندگان از عصر ظهور پیامبر چه کنیم اگر مصطفای جاودانه تاریخ برایمان دست استغفار بر نیاورد؟
پیوندها
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 53
کل بازدیدها: 562991