سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک قدم تا ظهور

با سلام خدمت بزرگواران یک قدم تا ظهور ............ یکی از علت های این پست مطلبی است که در صفحه ی 187 کتاب دوم در محضر حضرت آیت الله العضمی بهجت نوشته محمد حسین رخشاد به نقل از آیت الله بهجت آورده شده است که:

گفت و گو درباره ی زمان ظهور حضرت قائم (عج)

ای کاش می نشستیم و در مورد اینکه حضرت غائب(عج) چه وقت ظهور می کند ، باهم گفت و گو می کردیم تا حداقل از منتظرین فرج باشیم.اشخاصی را می خواهند که فقط برای آن حضرت باشند . کسانی منتظر هستند که برای خدا و در راه خدا منتظر آن حضرت باشند،برای برآورده شدن حاجات شخصی خود !

قبل از حرچیز عرض کنم که:

                                   کذب القواتین .............. تعیین کنندگان وقت دروغگویانند

فقط در این صورت این مطالب را بخوانید:اگر با خواندن این مطلب بر ایمانمان افزوده شود و اثر مثبت بگذارد،حتی اگر در موعود های گفته شده ظهور صورت نگرفت بر این ایمان و اثر مثبتی که بر ما گذاشته شده تاثیر منفی نگذارد و باعث سست شدن ایمانمان نشود.(زیرا شاید در موعود های گفته شده ظهور صورت نگیرد.)

و از آن طرف اگر با خودمان نگوییم که تا ظهور زمان زیادی نمانده و حالا حالا ها خبر نیست و چند سال بعد که نزدیک تر به زمان ظهور شد یک کار هایی می کنیم و در کل این سال ها مانده تا موعود مشخص شده باعث نشود که جسور شویم و تاثیرات منفی در اعمالمان بگذارد به خیال اینکه هنوز وقت هست .(احتمال اینکه ظهور از موعود های گفته شده نزدیک تر باشد خیلی خیلی زیاد است.شاید ظهور چند ثانیه،دقیقه و ساعت دیگر باشد شاید همین فردا و شاید این جمعه بیاید شاید   .......... )

اگر احوالمان غیر از این بود به همان کذب القواتین اکتفا کنیم بهتر است.

نزدیکی ظهور:

یکی از اهل علم می گفت : من در علم حروف دست دارم.

از ایه ای استفاده کردم که فرج نزدیک است و از آن حضرت بعد از 1402 هجری قمری ظهور می کند.

او نیز گفت که حتی این مطلب را از چه آیه ای استفاده کرده است . به علا وه گفت : در خواب دیدم که حضرت صاحب الزمان (عج)فرمود: در این جنگ« تحمیلی عراق بر ایران»بیشتر خونریزی می شود ،ولی غصه نخور،خودم می آیم و اصلاح می کنم.

گویا شیعه از میان همه اولی با بلاست.

صفحه 8 کتاب دوم در محضر حضرت آیت الله العضمی بهجت نوشته ی محمد حسین رخشاد.

ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) در چه سالی است:

شخصی گفت: خلیفه ثانی را در خواب دیدم و از او پرسیدم:ظهور حضرت مهدی (عج) در چه سالی است؟

چه سوالی و از چه کسی؟!وی پاسخ داد :این مطلب در سوره ی انبیا (ع) ذکر شده است.!

ان اقا می گوید در مطالب مناسب جست و جو کردیم که آیا چنین چیزی پیدا می شود ؟چیزی بدست نیاوردیم مگر از آیه ی(لا تاتیکم الا بغته)(1) (آن جز به صورت ناگهانی نخواهد بود.)کلمه (بغته)را با حروف ابجد حساب کردیم ،(1407)شد که به حساب سال هجری قمری گذشته است،و اگر به صورت (باء،غین،تاء،هاء) تقریبا چهارصد و شصت و اندی و یا چهار صد و هفتاد می شود که هر چند خیلی تفا وت با اولی (1407)ندارد،ولی اگر به 470 و یا 460 برسد حتی یاد آن حضرت هم نمی کنیم.!طاقت زیادی نداریم.

صفحه 52 همان کتاب

مراقب اوضاع یمن باشید.

یک شخصی(نام آن فرد را نویسنده به یاد ندارد)در ایوان حضرت امام رضا (ع)به حضرت ایت الله العظمی بهجت (ره)جواب دادند:مراقب اوضاع یمن باشید.

از قول حجت الاسلام صدیقی روز دوشنبه 25/8/1388 در دانشگاه صنعتی شهید شریف واقفی

هر لحظه احتمال ظهور وجود دارد.

علائمی برای ظهور آن حضرت ذکر کرده اند ،ولی اگر خبر دهد فردا ظهور می کند،هیچ استبعاد ندارد.لازمه ی این مطلب آن است که در بعضی از علائم بداءصورت می گیرد و بعضی دیگر از علائم حتمی هم مقارن با ظهور آن حضرت اتفاق بیفتد.

کتاب نکته های ناب ،صفحه 63

ظهور در چند قدمی.

ما تا به حال به جوانها بشارت می دادیمکه ظهور حضرت بقیه الله الاعظم را درک خواهند کرد ،ولی اینک به پیر ها بشارت می دهیم که دوران ظهور را خواهند دید.

کتاب حدیث وصال،صفحه ی 123

فرجم نزدیک است

آیا نباید در فکر این باشیم که از کسی که خداوند برای اصلاح جامعه قرار داده،بخواهیم که بیاید!خود او در مسجد سهله،جمکران در خواب و بیداری در گوش افرادی که از دوستانش بدون اینکه او را ببینند ،فرموده استک«فرج من نزدیک است،دعا کنید.»

یا به قولی فرموده:«فرجم نزدیک است دعا کنید بداء حاصل نشود

صفحه ی 108 کتاب اول در محضر حضرت آیت الله العظمی بهجت نوشته ی محمد حسین رخشاد.

سفیانی هست.

مرحوم مقدس مشهدی(ره)در عتبات از خدا خواسته بود که بفهمد آیا سفیانی هست یا خیر؟

در کاظمین در وسیله ی نقلیه عربی کنار او نشسته بود وقتی پیاده شدن فرمود: آری سفیانی هست.

صفحه 241 کتاب دوم .....

حمایت های امام عصر (عج)

اگر به خدمت امام زمان اشتغال داشته باشیمد آیا ممکن است حضرت در فکر شما نباشد.

کتاب بهجت عارفان،صفحه ی 109

آمادگی برای ظهور

اگر ظهور حضرت حجت(عج) نزدیک باشد،باید هر کس خود را برای آن روز مهیا سازد.از جمله اینکه توبه کند ، همین توبه باعث می شود که این همه بلاهایی که بر سر شیعه آمده است که واقعا بی سابقه است و بلا های دیگری که تا قبل از ظهور آن حضرت می آید ،از سر شیعه رفع و دفع گردد.

صفحه 109 کتاب دوم............

این مطلب هم جالب است مطالعه کنید.

یاالمهدی(عج)




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

راه رسیدن به حضرت، یاد دائم آن بزرگوار است، یاد دائم و عدم غفلت لحظه‎اى از آن حضرت، آدمى را به محضر آن حضرت مى‎رساند. یاد دائم حضرت، کار مشکلى نیست حتى از تنفس فیزیکى بدن نیز آسان‎تر است. ... ولى همت مى‎خواهد... *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* تو گفتی که گنهکاران با شفاعت رسول آمرزیده می شوند ما عقب ماندگان از عصر ظهور پیامبر چه کنیم اگر مصطفای جاودانه تاریخ برایمان دست استغفار بر نیاورد؟
پیوندها
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 68
کل بازدیدها: 560910