سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک قدم تا ظهور
جمعه 90 شهریور 11 :: 12:9 عصر ::  نویسنده : منتظر روشنی(س .ن)

وقتی وجود مبارک ولی عصر ارواحنا فداه جلوه می کند،ندائی که طنین انداخت و ندایی که از حضرت به گوش جهانیان می رسد ، این است:اذکرکم الله ایها ناس و مقامکم بین یدی ربکم اولین حرف این است:مردم! من شما را به مبدا و معاد که هوالاول و الاخر است،متذکر می کنم.شما به یاد بیاورید خدا را که مبداء آفرینش شماست .به یاد بیاورید لحظه ای که در حضور خدا حاضر می شوید برای پاسخ دادن به سوالات الهی ،که در برابر دستورات او چه کردید.

جهان بشریت وقتی به ثمر می رسد و میوه شاداب می دهد  که انسانی که به عنوان «مهدی موجود موعود»عجل الله تعالی فرجه شریف ظهور کند ،که وارث همه ی اولیا و انبیاء الهی است.برای چنین ظهوری و ظهور چنین ذخیره ای چند شرط لازم است که قسمت مهم آنها شرایط تحصیلی است ،نه حصولی.یعنی امت اسلامی باید آن شرایط فرهنگی را تحصیل کند.نباید منتظر ماند که ان شرایط خود به خود حاصل شود تا وجود مبارک حضرت ولی عصر ارواحنا فداه ظهور کند،معنی «انتظار»تحصیل شرایط حضور و ظهور اوست،امتی منتظر مهدی موجود و موعود (سلام الله علیه)است که شرایط ظهورش را فراهم بکند ، وگر نه منتظر نخواهد بود!

اولین شرط رشد فرهنگی امت اسلامی است،زیرا امام که معارف الهی را عرضه می کند،وقتی جامعه از رشد فرهنگی ولائی برخوردار باشد ،بهتر می فهمد،و بهتر دفاع می کند.نه خود گرفتار جهل و تهاجل خواهد شد ،نه اجازه می دهد دیگران از جهل و تجاهل عوام یا عوام زده سوء استفاده کنند،این وظیفه است. و دومین وظیفه شهادت و شجاعت است در اجرای منویات پیامبر گرامی (ص)که در حقیقت احکام و حکم الهی است.این دو اصل را به عنوان بهترین شرایط انتظار و تحصیل چنین شرایط اسلام برای ما مقرر کرده است.

دومین شرط که مربوط به مدیریت و مدبریت و شهامت و شجاعت در اجرای احکام الهی است.

صاحب الزمان(ع)




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

راه رسیدن به حضرت، یاد دائم آن بزرگوار است، یاد دائم و عدم غفلت لحظه‎اى از آن حضرت، آدمى را به محضر آن حضرت مى‎رساند. یاد دائم حضرت، کار مشکلى نیست حتى از تنفس فیزیکى بدن نیز آسان‎تر است. ... ولى همت مى‎خواهد... *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* تو گفتی که گنهکاران با شفاعت رسول آمرزیده می شوند ما عقب ماندگان از عصر ظهور پیامبر چه کنیم اگر مصطفای جاودانه تاریخ برایمان دست استغفار بر نیاورد؟
پیوندها
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 76
کل بازدیدها: 562719